PPC reklama

Reklamní PPC sdělení se správným cílením

Jedná se o placené reklamní texty, slogany, obrázky a krátké videa zobrazující se na základě uživatelského vyhledávání a procházení webů a to nejen v samotném vyhledávači a přidružených službách (youtube apod.) ale i na dalších webových projektech, které umožňují tyto reklamy zobrazovat (obsahová sít Google a Seznam) a v poštovních webových službách (seznam, gmail apod.). Blok reklam je vždy označen slovem „Sponzorováno“ nebo „Reklama“.

Zobrazování konkrétních reklam se řídí podle nastavení Vašeho prohlížeče, odsouhlašení reklam dle Vašich preferencí u obou hlavních vyhledávačů, povolování cookies a nastavení cílení u PPC specialisty. PPC reklama je silnou reklamní marketingovou metodou v případě, že je cílení a obsah reklamního sdělení nastaveno správně.

Často se tedy můžete setkat s textovou reklamou nad neplacenými záznamy v klasickém textovém vyhledávání, se zobrazováním souvisejícího relevantního seznamu produktů (zbozi.cz, google nákupy) nebo s reklamními bannerami nejčastěji v pravé nebo prostřední části webových projektů a to s takovým obsahem, který je pro Vás právě užitečný. Umístění reklam je odlišné u mobilní a desktopové (PC) verze.

Je pro mne PPC reklama vhodná?

Jednoznačně Ano, je to další kombinace marketingového mixu, který doplňuje metodu SEO a ve vyhledávači tak Vaše záznamy pokrývají větší plochu, což znamená vyšší pravděpodobnost prokliku na Váš web nebo e-shop. Dále v obsahové síti tedy na jiných webech dochází k oslovování nového zákazníka nebo k připomínce u zákazníka, který Váš web/e-shop již navštívil. Zároveň dostává sdělení i do své emailové schránky.

Kolik mne to bude stát a co mi to přinese?

Záleží na Vašem rozpočtu. Platí se za každý klik na reklamu, která směřuje na Váš web. Nicméně vzhledem k různorodosti oborů a občasné vyšší konkurenční soutěži osobně volím opatrný postup s postupným navyšováním investic. Z počátku tedy investice v menší míře a pokud dochází k (měřitelným) proklikům a hlavně k objednávkám, pak doporučím investici navýšit.

Seznam Sklik nebo Google Ads?

Obě reklamní služby mají své pozitiva a vhodné možnosti využití. Z pohledu celkového rozdělení trhu pokrytí reklam vyhrávává google v poměru cca 70:30%. Obecně je Sklik vhodný pro uživatele e-mailů na seznamu a naopak pro uživatele gmailu pochopitelně Google Ads. Vyhledávač Google je využíván pro odbornější vyhledávání. Seznam a jeho Sklik je zas o něco lepší v obsahové síti českých projektů.

Co potřebuji k působivé PPC reklamě?

Důležité jsou vhodné podklady k vytvoření bannerů, tedy ostré loga a výstižné obrázky/fota, ideálně i reklamní videospoty pokud existují a dobře zpracovanou existující konkrétní stránku na kterou chcete zacílené zákazníky směrovat.

PPC reklama Sociální sítě

Stejně podobně jako Google Ads nebo Seznam Sklik fungují PPC u sociálních sítí. Mimo klasické postování příspěvků, komentování, likování, sdílení a přesdílení, lze stejně dobře zacílit i na potenciální zákazníky z více oblastí, které chcete oslovit vhodnou PPC reklamou.

 

Sociální sítě, které zvolit a jak je efektivně využít?

×

Krásný den!

Pokračujte kliknutím na mé jméno pro zobrazení Whats App komunikace na mém mobilu.

× Jak Vám mohu pomoci?