Plynulý přechod na nový systém
Převod e-shopů a webů na nového poskytovatele řešení není až tak náročnou operací jak by se mohlo zdát, pokud se dodržují kroky vedoucí k plynulému přechodu bez výpadku staršího řešení. Správný převod projektů znamená zajištění nového funkčního řešení, které zůstává v neveřejném stavu než dojde k úplnému převodu dat a otestování funkčností. Data se převádí přes proces exportu/importu. Jen v některých případech je export/import možný v celém rozsahu. Nejčastěji se tedy používají produktové data z xml/csv exportu původního systému příp. xml pro zbožové srovnávače a následně hromadná úprava dat před importem do nového systému nebo off-line stahovače webů (Web scraping).
Nejčastější důvody k převodu projektu na jiné řešení:
- Bezpečnost a akutálnost projektu neodpovídá současným standardům
- Chybějící nebo omezené funkcionality
- Zastaralý a neresponzivní design (chybné zobrazení v mobilních zařízeních)
- Provozní náklady na upravení řešení by byly několikanásobně dražší než navrhované (lokalizované) řešení
- Dražší placené úkony za jakýkoliv odborný zásah (aktualizaci)
- Dodavatel současného systému reaguje na požadavky opožděně nebo vůbec
Ve většině případů je potřeba hromadně ošetřit přechod na nové url adresy produktů a stránek správným přesměrováním, aby nedošlo k propadu návštěvnosti a tedy snížení prodejů. V případě nové domény pak nově zaevidovat do systémů google a seznamu a opět vytvořit e-mailové schránky s novou doménou.
Jaký systém pro web nebo e-shop:
Nejčastější převody webů nebo e-shopů provádím z předchozího systému na řešení Shoptet, FastCentrik, Upgates nebo WordPress (s nebo bez WooCommerce) dle vhodných potřeb a cenových možností klienta.
Produktové srovnávače – Nastavení pro napárování na produkt. kartu