Převody e-shopů a webů

Plynulý přechod na nový systém

Převod e-shopů a webů na nového poskytovatele řešení není až tak náročnou operací jak by se mohlo zdát, pokud se dodržují kroky vedoucí k plynulému přechodu bez výpadku staršího řešení. Správný převod projektů znamená zajištění nového funkčního řešení, které zůstává v neveřejném stavu než dojde k úplnému převodu dat a otestování funkčností. Data se převádí přes proces exportu/importu. Jen v některých případech je export/import možný v celém rozsahu. Nejčastěji se tedy používají produktové data z xml/csv exportu původního systému příp. xml pro zbožové srovnávače a následně hromadná úprava dat před importem do nového systému nebo off-line stahovače webů (Web scraping).

Nejčastější důvody k převodu projektu na jiné řešení:

  • Bezpečnost a akutálnost projektu neodpovídá současným standardům
  • Chybějící nebo omezené funkcionality
  • Zastaralý a neresponzivní design (chybné zobrazení v mobilních zařízeních)
  • Provozní náklady na upravení řešení by byly několikanásobně dražší než navrhované (lokalizované) řešení
  • Dražší placené úkony za jakýkoliv odborný zásah (aktualizaci)
  • Dodavatel současného systému reaguje na požadavky opožděně nebo vůbec

Ve většině případů je potřeba hromadně ošetřit přechod na nové url adresy produktů a stránek správným přesměrováním, aby nedošlo k propadu návštěvnosti a tedy snížení prodejů. V případě nové domény pak nově zaevidovat do systémů google a seznamu a opět vytvořit e-mailové schránky s novou doménou.

Jaký systém pro web nebo e-shop:

Nejčastější převody webů nebo e-shopů provádím z předchozího systému na řešení Shoptet, FastCentrik, Upgates nebo WordPress (s nebo bez WooCommerce) dle vhodných potřeb a cenových možností klienta.

 

 

Produktové srovnávače – Nastavení pro napárování na produkt. kartu