Zdravotní poradenství a konzultace z celostního pohledu
Má klientka Mgr. Lenka Charvátová se na mě obrátila v době, kdy už dokončovala funkční nový web s nabídkou její mnohaleté specializace – odborné poradenství v oblasti celostního zdraví. Bylo potřeba zajistit vhodnou marketingovou strategii pro její cílové skupiny v ČR a to nejlépe bez velkých investic, bez složitostí a hlavně s respektem k citlivosti zdravotnického oboru, který podléhá přísným pravidlům reklamních systémů.
Kromě bezplatného technického, marketingového a obchodního poradenství, jsme společně vytvořili promyšlený marketingový plán se stanovením obchodních priorit a mimojiné i sjednotili činnosti kolegů více národností.
Prioritní obchodní cíl – Nejrychlejší možná návštěvnost s konverzí:
Podle vytvořeného marketingového plánu jsme realizovali prioritní body a to vyhledávací kampaně Google Ads a Sklik s mým startovacím doporučeným menším rozpočtem cca 3 000 Kč na každý reklamní systém. Hned první měsíc v Google Ads realizovaných 17 sledovaných konverzí, kde 8 z nich byly přímo konkrétní poptávky na prvotní konzultace přírodního řešení zdravotních potíží.
Mé jednorázové a pravidelné měsíční činnosti služby PPC reklama:
- Kompletní správa a průběžná optimalizace PPC kampaní
- Tvorba reklamních textů v souladu s pravidly Google Ads a Sklik pro zdravotnický obsah
- Konzultace ohledně zacílení, struktury webu a celkové obchodní strategie
- Nastavení Google Tag Manageru pro správné měření konverzí
Prvotní výsledky PPC kampaně Google Ads:
- 536 kliknutí
- CTR 10,3 % – vysoká míra prokliků díky přesnému zacílení a dobře napsaným textům
- 5 200 zobrazení
- 17 konverzí
- Konverzní poměr 3,2 % – nadprůměrný výsledek
- Cena za konverzi: 12,34 AUD (cca 173,48 Kč)
- Průměrná cena za proklik: 0,39 AUD (cca 5,48 Kč)
- Celkové náklady: 209,84 AUD (cca 2950 Kč)

Náhled reklamy Sklik

Závěr:
Na kampaních jsme od začátku nešli cestou „co nejvíc za každou cenu“. Naopak – šlo nám o kvalitu nad kvantitou. Výsledkem je smysluplné přivádění těch správných návštěvníků na web a proměna části z nich na spokojené zákazníky. Klientka tak nezískala jen čísla, ale i konkrétní zájemce o její služby. Vyhledávací kampaně jsou dále podpořeny připomínací retargetingovou kampaní a propojením/rozšířením na sociální sítě Meta.
Po ověření výsledků kampaní jsme navýšili denní rozpočet, lze tedy očekávat lineární zvýšení návštěvnosti a konverzí a to pořád za přijatelné náklady s vysokou pravděpodobností rychlé návratnosti.
Tato případovka ukazuje, že i s omezeným startovacím rozpočtem, ale jasným cílem a chytrou strategií, je možné vytvořit kampaně, které opravdu fungují.
Web: LenkaCharvatova.com – přírodní léčba a celostní pohled na zdraví
Chcete navrhnout a realizovat marketingový mix s výsledky za přijatelnou cenu? Dejte mi vědět.